Levertijden & afleveradres

Algemene levertijden
: De meeste artikelen wordt binnen 5 werkdagen bezorgd. De maximale levertijd voor deze artikelen is 10 werkdagen.

* Bestel je voor de eerste keer? Dan kan het zijn dat de levertijd iets langer is in verband met het controleren en verwerken van alle gegevens in onze administratie. 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn bestelling bezorgd wordt?

Het is niet mogelijk om de bezorgdag zelf te bepalen. Je kunt wel je bestelling laten bezorgen bij een PostNL Servicepunt in de buurt. PostNL Servicepunten hebben vaak ruimere openingstijden en dan kun je zelf bepalen wanneer je de bestelling ophaalt.

Kan ik bestelde artikelen ook op een ander adres laten bezorgen?

Je kunt het thuis laten bezorgen of op een PostNL Servicepunt. Bezorgen op andere adressen is helaas niet mogelijk.

Bezorgkosten

Ophalen bij een PostNL Servicepunt

Wil je graag zelf bepalen waar je bestelling wordt bezorgd? Dan kun je gebruik maken van een PostNL Servicepunt.* Geef tijdens het bestellen aan bij welk PostNL Servicepunt je de bestelling wilt ophalen en wij zorgen ervoor dat het daar wordt bezorgd. Zodra de bestelling binnen is ontvang je een bericht per sms en/of e-mail.

Vul je postcode in voor een PostNL Pakketpunt bij jou in de buurt:

 

Retourneren & ruilen

Voorwaarden retourneren & zichttermijn

 

Een artikel mag je 14 dagen op zicht in huis houden om te beslissen of dat je het wilt behouden. Binnen deze termijn heb je het recht om, zonder opgave van redenen, een artikel te retourneren (herroepingsrecht). De zichttermijn verstrijkt 14 dagen na de dag waarop je het artikel in je bezit hebt gekregen. Stuur het artikel binnen die termijn naar ons terug.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht kun je ook het herroepingsformulier opsturen. Je dient het artikel dan binnen 14 dagen na het versturen van dit formulier naar ons terugsturen. Je bent echter niet verplicht om dit formulier te gebruiken, want ook zonder dit formulier geldt het herroepingsrecht.

Om een artikel terug te sturen kan je op de volgende manieren gebruik maken van onze retourservice:

 

– geef een retouropdracht via de site in

– geef een retouropdracht door aan onze klantenservice

– geef het artikel af bij een PostNL Servicepunt. 

Voeg hierbij altijd de retourbon toe die is bijgeleverd in je bestelling.

Wanneer je een artikel terugstuurt, gaan wij ervan uit dat het artikel compleet is – en voor zover redelijkerwijs mogelijk – zich in de originele staat bevindt en in de originele fabrieksverpakking zit. Uitgangspunt is dat je een artikel hanteert/ inspecteert zoals je dat in een winkel mag doen. Wanneer een artikel beschadigd is kan La Ligua een schadevergoeding in rekening brengen, zoals gesteld in de algemene voorwaarden, artikel 7.

Retourkosten & terugbetaling

Betaal ik kosten om mijn bestelling te retourneren?

Wanneer je iets wilt retourneren, komen de bezorgkosten van € 4,95 te vervallen.

Het kan enige tijd duren voordat een geretourneerd artikel bij ons binnenkomt en verwerkt is. Hierdoor kan het gebeuren dat een retourzending nog niet op je rekeningoverzicht is verwerkt. Op een volgend rekeningoverzicht is dit wel te zien.